Vålerenga Innebandy Damer

@vifinnebandydamer

  • Sist, men ikke minst (bare nesten😉) er MVP for D1! 🌟
D1 er to forskjellige lag med og uten henne. Hun kan være streng og tydelig, både mot lagvenninner og trenere. Samtidig en humørspreder og støttespiller til alle som trenger det. Det er rett og slett imponerende hvordan du klarer være så mye for så mange. På toppen av dette er hun en av de som presterer jevnest på høyest nivå både på trening og kamp. MVP på D1 er selvsagt Karina! ❤️💙

Snart tar vi sommerferie, men vi har fortsatt noen treninger og sosialt igjen før sesongen er over! ☀️
  • Neste utmerkelse som ble delt ut er årets MVP på D2!🌟
Hun har fremstått som en god spiller på løperplass fra starten av sesongen, men har også spilt både center og back. Hun er lagspiller til det fulle! På toppen av det er hun alltid positiv og med et smil og en «JA»-holdning som mange kan lære av. Hun har tatt den viktige kapteinsrollen, i tillegg har hun forblitt lojal mot D2 selv etter at hun har spilt D1 etter nyttår. MVP på D2 er Rebecka!❤️💙
  • Vi er ikke ferdig med utmerkelser som ble gitt ut av trenerne! Neste er årets duo! 🌟
Dette er 2 punche jenter som pusher hverandre bestandig, og leverer gode prestasjoner absolutt hele veien! Godt samarbeid, med en god porsjon konkurranse mellom dem, de kjemper tross alt om den samme plassen. Vi har det beste keeper-paret i 1.divisjon og 2.divisjon! Årets duo er Ella og Katrine!
  • Neste utmerkelse som ble delt ut er æresprisen!🌟
Hun er alltid der når du tenker at «pokker jeg har glemt…» Hun gjør alt, alltid... har alt, fikser alt, skjemmer bort, følger opp. Har du noen gang trengt ettellerannet? Når vi trenere har glemt kindereggene hjemme....
Da hadde hun det i baggen... Noen mener den er en port inn til Narnia! 
Hun får rett og slett litt for lite oppmerksomhet. Årets mest uunværlige er selvsagt Hege! ❤️💙
  • Sesongen er over, og trenerne har gitt sine utmerkelser til enkelte spiller for deres innsats gjennom sesongen! Vi starter med årets rookie! 😍
Årets rookie kom inn som en hvirvelvind på laget i høst, omtrent uten innebandyerfaring. Stort sett alltid blid og sprudlende. Her er det følelsene som styrer. Både når hun ikke får til det hun vil og når hun lykkes, sitter smil, latter og tårer løst. Årets rookie er Sandra! 🌟
  • For en avslutning på sesongen for D2! 🤩

D2 spilte sin siste seriekamp i dag, og etter en jevn start (1–1 etter 1. periode, 1–2 etter 2.) skrudde vi opp tempoet i tredje og dro i land en solid 2–7-seier! 💪🏻 Endelig løsnet det offensivt, og vi avslutter sesongen på topp ❤️💙

🍫: Sandra får Kinderegget for sin store innsats og imponerende evne til å følge spilleren sin tett, noe som gjør det vanskelig for motstanderen å komme til avslutninger.
🍫: Hanne får et bonus-Kinderegg for innsatsen gjennom hele sesongen. Overgangen fra back til løper har virkelig gitt resultater – hun setter nå ballene i krysset! Det har vist seg å være et svært godt valg!
🦄: Katrine får enhjørningen for en strålende kamp. Hun står stødig og leverer noen av sine beste kast denne sesongen!

Poengplukkere:
Hanne Sagen: 1+0
Ida Broum Kristoffersen: 1+0
Helena Gatland: 1+0
Sandra Johansen: 1+0
Karina Jørgensen: 2+1
Amanda Olsen: 1+0
Maren Broum Kristoffersen: 0+2
Hanna Casteel: 0+3
  • Du har sikkert hørt det - men Vålerenga D2 spiller sin siste kamp for sesongen. Denne gangen mot Ski på bortebane! 
Vi er veldig klare for å gi alt, og litt til!💙❤️ 

📆Fredag 20. mars
⏰ Kl. 19:45
📍 Ski Alliansehall

Be there, or be square!
  • D2 hadde sin siste hjemmekamp for sesongen mot OSI i dag. Det ble en veldig spennende kamp! Etter 15 sekunder i 2. periode leder OSI 0-3, men vi gir oss ikke! Vi begynner så opphentingen og kampen ender med seier 4-3! ❤️💙 Vi hadde også verdens beste supportergjeng! 😍 Siste seriekamp er på fredag mot Ski! Vi har fortsatt mulighet til å klatre på tabellen og skal gjøre oss klare for siste kamp neste uke! 

🍫: Et Kinderegg går til Jorunn som er god offensiv, men også kjempetrygg defensivt og vinner så og si alle ballene/duellene! 
🍫: Et Kinderegg går til Ella som har vært stabil hele sesongen, men står en helt fantastisk kamp! 
🦄: Enhjørningen går til Madelen som spiller sin beste kamp for sesongen, gir alt og scorer sitt første mål for sesongen! 

Poengplukkere: 
Rebecka Gustafsson: 1+1
Hannah Casteel: 1+2
Madelen Hvistendahl: 1+0
Maren Rath: 1+0
Hanna Holm: 0+1
Sist, men ikke minst (bare nesten😉) er MVP for D1! 🌟
D1 er to forskjellige lag med og uten henne. Hun kan være streng og tydelig, både mot lagvenninner og trenere. Samtidig en humørspreder og støttespiller til alle som trenger det. Det er rett og slett imponerende hvordan du klarer være så mye for så mange. På toppen av dette er hun en av de som presterer jevnest på høyest nivå både på trening og kamp. MVP på D1 er selvsagt Karina! ❤️💙

Snart tar vi sommerferie, men vi har fortsatt noen treninger og sosialt igjen før sesongen er over! ☀️
Sist, men ikke minst (bare nesten😉) er MVP for D1! 🌟 D1 er to forskjellige lag med og uten henne. Hun kan være streng og tydelig, både mot lagvenninner og trenere. Samtidig en humørspreder og støttespiller til alle som trenger det. Det er rett og slett imponerende hvordan du klarer være så mye for så mange. På toppen av dette er hun en av de som presterer jevnest på høyest nivå både på trening og kamp. MVP på D1 er selvsagt Karina! ❤️💙 Snart tar vi sommerferie, men vi har fortsatt noen treninger og sosialt igjen før sesongen er over! ☀️
3 uker ago
View on Instagram |
1/8
Neste utmerkelse som ble delt ut er årets MVP på D2!🌟
Hun har fremstått som en god spiller på løperplass fra starten av sesongen, men har også spilt både center og back. Hun er lagspiller til det fulle! På toppen av det er hun alltid positiv og med et smil og en «JA»-holdning som mange kan lære av. Hun har tatt den viktige kapteinsrollen, i tillegg har hun forblitt lojal mot D2 selv etter at hun har spilt D1 etter nyttår. MVP på D2 er Rebecka!❤️💙
Neste utmerkelse som ble delt ut er årets MVP på D2!🌟 Hun har fremstått som en god spiller på løperplass fra starten av sesongen, men har også spilt både center og back. Hun er lagspiller til det fulle! På toppen av det er hun alltid positiv og med et smil og en «JA»-holdning som mange kan lære av. Hun har tatt den viktige kapteinsrollen, i tillegg har hun forblitt lojal mot D2 selv etter at hun har spilt D1 etter nyttår. MVP på D2 er Rebecka!❤️💙
3 uker ago
View on Instagram |
2/8
Vi er ikke ferdig med utmerkelser som ble gitt ut av trenerne! Neste er årets duo! 🌟
Dette er 2 punche jenter som pusher hverandre bestandig, og leverer gode prestasjoner absolutt hele veien! Godt samarbeid, med en god porsjon konkurranse mellom dem, de kjemper tross alt om den samme plassen. Vi har det beste keeper-paret i 1.divisjon og 2.divisjon! Årets duo er Ella og Katrine!
Vi er ikke ferdig med utmerkelser som ble gitt ut av trenerne! Neste er årets duo! 🌟 Dette er 2 punche jenter som pusher hverandre bestandig, og leverer gode prestasjoner absolutt hele veien! Godt samarbeid, med en god porsjon konkurranse mellom dem, de kjemper tross alt om den samme plassen. Vi har det beste keeper-paret i 1.divisjon og 2.divisjon! Årets duo er Ella og Katrine!
3 uker ago
View on Instagram |
3/8
Neste utmerkelse som ble delt ut er æresprisen!🌟
Hun er alltid der når du tenker at «pokker jeg har glemt…» Hun gjør alt, alltid... har alt, fikser alt, skjemmer bort, følger opp. Har du noen gang trengt ettellerannet? Når vi trenere har glemt kindereggene hjemme....
Da hadde hun det i baggen... Noen mener den er en port inn til Narnia! 
Hun får rett og slett litt for lite oppmerksomhet. Årets mest uunværlige er selvsagt Hege! ❤️💙
Neste utmerkelse som ble delt ut er æresprisen!🌟 Hun er alltid der når du tenker at «pokker jeg har glemt…» Hun gjør alt, alltid… har alt, fikser alt, skjemmer bort, følger opp. Har du noen gang trengt ettellerannet? Når vi trenere har glemt kindereggene hjemme…. Da hadde hun det i baggen… Noen mener den er en port inn til Narnia! Hun får rett og slett litt for lite oppmerksomhet. Årets mest uunværlige er selvsagt Hege! ❤️💙
1 måned ago
View on Instagram |
4/8
Sesongen er over, og trenerne har gitt sine utmerkelser til enkelte spiller for deres innsats gjennom sesongen! Vi starter med årets rookie! 😍
Årets rookie kom inn som en hvirvelvind på laget i høst, omtrent uten innebandyerfaring. Stort sett alltid blid og sprudlende. Her er det følelsene som styrer. Både når hun ikke får til det hun vil og når hun lykkes, sitter smil, latter og tårer løst. Årets rookie er Sandra! 🌟
Sesongen er over, og trenerne har gitt sine utmerkelser til enkelte spiller for deres innsats gjennom sesongen! Vi starter med årets rookie! 😍 Årets rookie kom inn som en hvirvelvind på laget i høst, omtrent uten innebandyerfaring. Stort sett alltid blid og sprudlende. Her er det følelsene som styrer. Både når hun ikke får til det hun vil og når hun lykkes, sitter smil, latter og tårer løst. Årets rookie er Sandra! 🌟
2 måneder ago
View on Instagram |
5/8
For en avslutning på sesongen for D2! 🤩

D2 spilte sin siste seriekamp i dag, og etter en jevn start (1–1 etter 1. periode, 1–2 etter 2.) skrudde vi opp tempoet i tredje og dro i land en solid 2–7-seier! 💪🏻 Endelig løsnet det offensivt, og vi avslutter sesongen på topp ❤️💙

🍫: Sandra får Kinderegget for sin store innsats og imponerende evne til å følge spilleren sin tett, noe som gjør det vanskelig for motstanderen å komme til avslutninger.
🍫: Hanne får et bonus-Kinderegg for innsatsen gjennom hele sesongen. Overgangen fra back til løper har virkelig gitt resultater – hun setter nå ballene i krysset! Det har vist seg å være et svært godt valg!
🦄: Katrine får enhjørningen for en strålende kamp. Hun står stødig og leverer noen av sine beste kast denne sesongen!

Poengplukkere:
Hanne Sagen: 1+0
Ida Broum Kristoffersen: 1+0
Helena Gatland: 1+0
Sandra Johansen: 1+0
Karina Jørgensen: 2+1
Amanda Olsen: 1+0
Maren Broum Kristoffersen: 0+2
Hanna Casteel: 0+3
For en avslutning på sesongen for D2! 🤩

D2 spilte sin siste seriekamp i dag, og etter en jevn start (1–1 etter 1. periode, 1–2 etter 2.) skrudde vi opp tempoet i tredje og dro i land en solid 2–7-seier! 💪🏻 Endelig løsnet det offensivt, og vi avslutter sesongen på topp ❤️💙

🍫: Sandra får Kinderegget for sin store innsats og imponerende evne til å følge spilleren sin tett, noe som gjør det vanskelig for motstanderen å komme til avslutninger.
🍫: Hanne får et bonus-Kinderegg for innsatsen gjennom hele sesongen. Overgangen fra back til løper har virkelig gitt resultater – hun setter nå ballene i krysset! Det har vist seg å være et svært godt valg!
🦄: Katrine får enhjørningen for en strålende kamp. Hun står stødig og leverer noen av sine beste kast denne sesongen!

Poengplukkere:
Hanne Sagen: 1+0
Ida Broum Kristoffersen: 1+0
Helena Gatland: 1+0
Sandra Johansen: 1+0
Karina Jørgensen: 2+1
Amanda Olsen: 1+0
Maren Broum Kristoffersen: 0+2
Hanna Casteel: 0+3
For en avslutning på sesongen for D2! 🤩 D2 spilte sin siste seriekamp i dag, og etter en jevn start (1–1 etter 1. periode, 1–2 etter 2.) skrudde vi opp tempoet i tredje og dro i land en solid 2–7-seier! 💪🏻 Endelig løsnet det offensivt, og vi avslutter sesongen på topp ❤️💙 🍫: Sandra får Kinderegget for sin store innsats og imponerende evne til å følge spilleren sin tett, noe som gjør det vanskelig for motstanderen å komme til avslutninger. 🍫: Hanne får et bonus-Kinderegg for innsatsen gjennom hele sesongen. Overgangen fra back til løper har virkelig gitt resultater – hun setter nå ballene i krysset! Det har vist seg å være et svært godt valg! 🦄: Katrine får enhjørningen for en strålende kamp. Hun står stødig og leverer noen av sine beste kast denne sesongen! Poengplukkere: Hanne Sagen: 1+0 Ida Broum Kristoffersen: 1+0 Helena Gatland: 1+0 Sandra Johansen: 1+0 Karina Jørgensen: 2+1 Amanda Olsen: 1+0 Maren Broum Kristoffersen: 0+2 Hanna Casteel: 0+3
3 måneder ago
View on Instagram |
6/8
Du har sikkert hørt det – men Vålerenga D2 spiller sin siste kamp for sesongen. Denne gangen mot Ski på bortebane! Vi er veldig klare for å gi alt, og litt til!💙❤️ 📆Fredag 20. mars ⏰ Kl. 19:45 📍 Ski Alliansehall Be there, or be square!
3 måneder ago
View on Instagram |
7/8
D2 hadde sin siste hjemmekamp for sesongen mot OSI i dag. Det ble en veldig spennende kamp! Etter 15 sekunder i 2. periode leder OSI 0-3, men vi gir oss ikke! Vi begynner så opphentingen og kampen ender med seier 4-3! ❤️💙 Vi hadde også verdens beste supportergjeng! 😍 Siste seriekamp er på fredag mot Ski! Vi har fortsatt mulighet til å klatre på tabellen og skal gjøre oss klare for siste kamp neste uke! 

🍫: Et Kinderegg går til Jorunn som er god offensiv, men også kjempetrygg defensivt og vinner så og si alle ballene/duellene! 
🍫: Et Kinderegg går til Ella som har vært stabil hele sesongen, men står en helt fantastisk kamp! 
🦄: Enhjørningen går til Madelen som spiller sin beste kamp for sesongen, gir alt og scorer sitt første mål for sesongen! 

Poengplukkere: 
Rebecka Gustafsson: 1+1
Hannah Casteel: 1+2
Madelen Hvistendahl: 1+0
Maren Rath: 1+0
Hanna Holm: 0+1
D2 hadde sin siste hjemmekamp for sesongen mot OSI i dag. Det ble en veldig spennende kamp! Etter 15 sekunder i 2. periode leder OSI 0-3, men vi gir oss ikke! Vi begynner så opphentingen og kampen ender med seier 4-3! ❤️💙 Vi hadde også verdens beste supportergjeng! 😍 Siste seriekamp er på fredag mot Ski! Vi har fortsatt mulighet til å klatre på tabellen og skal gjøre oss klare for siste kamp neste uke! 

🍫: Et Kinderegg går til Jorunn som er god offensiv, men også kjempetrygg defensivt og vinner så og si alle ballene/duellene! 
🍫: Et Kinderegg går til Ella som har vært stabil hele sesongen, men står en helt fantastisk kamp! 
🦄: Enhjørningen går til Madelen som spiller sin beste kamp for sesongen, gir alt og scorer sitt første mål for sesongen! 

Poengplukkere: 
Rebecka Gustafsson: 1+1
Hannah Casteel: 1+2
Madelen Hvistendahl: 1+0
Maren Rath: 1+0
Hanna Holm: 0+1
D2 hadde sin siste hjemmekamp for sesongen mot OSI i dag. Det ble en veldig spennende kamp! Etter 15 sekunder i 2. periode leder OSI 0-3, men vi gir oss ikke! Vi begynner så opphentingen og kampen ender med seier 4-3! ❤️💙 Vi hadde også verdens beste supportergjeng! 😍 Siste seriekamp er på fredag mot Ski! Vi har fortsatt mulighet til å klatre på tabellen og skal gjøre oss klare for siste kamp neste uke! 

🍫: Et Kinderegg går til Jorunn som er god offensiv, men også kjempetrygg defensivt og vinner så og si alle ballene/duellene! 
🍫: Et Kinderegg går til Ella som har vært stabil hele sesongen, men står en helt fantastisk kamp! 
🦄: Enhjørningen går til Madelen som spiller sin beste kamp for sesongen, gir alt og scorer sitt første mål for sesongen! 

Poengplukkere: 
Rebecka Gustafsson: 1+1
Hannah Casteel: 1+2
Madelen Hvistendahl: 1+0
Maren Rath: 1+0
Hanna Holm: 0+1
D2 hadde sin siste hjemmekamp for sesongen mot OSI i dag. Det ble en veldig spennende kamp! Etter 15 sekunder i 2. periode leder OSI 0-3, men vi gir oss ikke! Vi begynner så opphentingen og kampen ender med seier 4-3! ❤️💙 Vi hadde også verdens beste supportergjeng! 😍 Siste seriekamp er på fredag mot Ski! Vi har fortsatt mulighet til å klatre på tabellen og skal gjøre oss klare for siste kamp neste uke! 

🍫: Et Kinderegg går til Jorunn som er god offensiv, men også kjempetrygg defensivt og vinner så og si alle ballene/duellene! 
🍫: Et Kinderegg går til Ella som har vært stabil hele sesongen, men står en helt fantastisk kamp! 
🦄: Enhjørningen går til Madelen som spiller sin beste kamp for sesongen, gir alt og scorer sitt første mål for sesongen! 

Poengplukkere: 
Rebecka Gustafsson: 1+1
Hannah Casteel: 1+2
Madelen Hvistendahl: 1+0
Maren Rath: 1+0
Hanna Holm: 0+1
D2 hadde sin siste hjemmekamp for sesongen mot OSI i dag. Det ble en veldig spennende kamp! Etter 15 sekunder i 2. periode leder OSI 0-3, men vi gir oss ikke! Vi begynner så opphentingen og kampen ender med seier 4-3! ❤️💙 Vi hadde også verdens beste supportergjeng! 😍 Siste seriekamp er på fredag mot Ski! Vi har fortsatt mulighet til å klatre på tabellen og skal gjøre oss klare for siste kamp neste uke! 🍫: Et Kinderegg går til Jorunn som er god offensiv, men også kjempetrygg defensivt og vinner så og si alle ballene/duellene! 🍫: Et Kinderegg går til Ella som har vært stabil hele sesongen, men står en helt fantastisk kamp! 🦄: Enhjørningen går til Madelen som spiller sin beste kamp for sesongen, gir alt og scorer sitt første mål for sesongen! Poengplukkere: Rebecka Gustafsson: 1+1 Hannah Casteel: 1+2 Madelen Hvistendahl: 1+0 Maren Rath: 1+0 Hanna Holm: 0+1
3 måneder ago
View on Instagram |
8/8
Vålerenga Innebandy

@vif_innebandy

  • Årets første kampdag 07.Januar!🔥

🆚Sveiva
📍Rommenhallen
🏑Kampstart 20:00

📸: @innebandyavisen
  • Kampdag 13.Desember!🔥

🆚Sandnes
📍Kleivane Idrettshall
🏑Kampstart 14:30

📸: @innebandyavisen
  • Kampdag 06.Desember!🔥

🆚Greåker
📍Tegleverket
🏑Kampstart 11:30

📸: @innebandyavisen
  • Kampdag 29.November!🔥

🆚Harstad
📍Harstadhallen
🏑Kampstart 15:00

📸: @innebandyavisen
  • Kampdag 23.November!🔥

🆚Ull/Kisa
📍EV4 Arena
🏑Kampstart 18:00

📸: @innebandyavisen
  • Kampdag 15.November!🔥👀🔥

🆚Akerselva
📍Tegleverket
🏑Kampstart 11:30

📸: @innebandyavisen
  • Kampdag 02.November!🔥

🆚Nor92
📍Mjøndalshallen
🏑Kampstart 17:00

📸: @innebandyavisen
  • Vil du være med på det kongeblå innebandy-eventyret?💙

I år, som tidligere, kjører vi dugnad på Spleis hvor du kan støtte klubben ved å bestille lodd, gratulasjonskort og de høyt elskede Bambusasokkene. Alt kommer levert hjem i postkassen📬

Klikk linken i Bio💙

📸: @innebandyavisen
Årets første kampdag 07.Januar!🔥

🆚Sveiva
📍Rommenhallen
🏑Kampstart 20:00

📸: @innebandyavisen
Årets første kampdag 07.Januar!🔥 🆚Sveiva 📍Rommenhallen 🏑Kampstart 20:00 📸: @innebandyavisen
5 måneder ago
View on Instagram |
1/8
Kampdag 13.Desember!🔥

🆚Sandnes
📍Kleivane Idrettshall
🏑Kampstart 14:30

📸: @innebandyavisen
Kampdag 13.Desember!🔥 🆚Sandnes 📍Kleivane Idrettshall 🏑Kampstart 14:30 📸: @innebandyavisen
6 måneder ago
View on Instagram |
2/8
Kampdag 06.Desember!🔥

🆚Greåker
📍Tegleverket
🏑Kampstart 11:30

📸: @innebandyavisen
Kampdag 06.Desember!🔥 🆚Greåker 📍Tegleverket 🏑Kampstart 11:30 📸: @innebandyavisen
6 måneder ago
View on Instagram |
3/8
Kampdag 29.November!🔥

🆚Harstad
📍Harstadhallen
🏑Kampstart 15:00

📸: @innebandyavisen
Kampdag 29.November!🔥 🆚Harstad 📍Harstadhallen 🏑Kampstart 15:00 📸: @innebandyavisen
6 måneder ago
View on Instagram |
4/8
Kampdag 23.November!🔥

🆚Ull/Kisa
📍EV4 Arena
🏑Kampstart 18:00

📸: @innebandyavisen
Kampdag 23.November!🔥 🆚Ull/Kisa 📍EV4 Arena 🏑Kampstart 18:00 📸: @innebandyavisen
7 måneder ago
View on Instagram |
5/8
Kampdag 15.November!🔥👀🔥

🆚Akerselva
📍Tegleverket
🏑Kampstart 11:30

📸: @innebandyavisen
Kampdag 15.November!🔥👀🔥 🆚Akerselva 📍Tegleverket 🏑Kampstart 11:30 📸: @innebandyavisen
7 måneder ago
View on Instagram |
6/8
Kampdag 02.November!🔥

🆚Nor92
📍Mjøndalshallen
🏑Kampstart 17:00

📸: @innebandyavisen
Kampdag 02.November!🔥 🆚Nor92 📍Mjøndalshallen 🏑Kampstart 17:00 📸: @innebandyavisen
7 måneder ago
View on Instagram |
7/8
Vil du være med på det kongeblå innebandy-eventyret?💙

I år, som tidligere, kjører vi dugnad på Spleis hvor du kan støtte klubben ved å bestille lodd, gratulasjonskort og de høyt elskede Bambusasokkene. Alt kommer levert hjem i postkassen📬

Klikk linken i Bio💙

📸: @innebandyavisen
Vil du være med på det kongeblå innebandy-eventyret?💙 I år, som tidligere, kjører vi dugnad på Spleis hvor du kan støtte klubben ved å bestille lodd, gratulasjonskort og de høyt elskede Bambusasokkene. Alt kommer levert hjem i postkassen📬 Klikk linken i Bio💙 📸: @innebandyavisen
7 måneder ago
View on Instagram |
8/8